wtorek, 27 grudnia 2016

Hohoho!

Hejhejheeeej!
Nigdy nie byłam punktualny Świętym Mikołajem i pewnie już nigdy nie będę,
ale korzystając z okazji, że zapewne większość wciąż czuje święta
(nie tylko za sprawą dodatkowych kilogramów) i pragnie wydłużyć ten czas,
chciałabym podrzucić pod Wasze choinki po jeszcze jednym prezencie.

Pierwszy znajdziecie TUTAJ!
Coś świątecznego i 'trzy lata później', a w rolach głównych najważniejsze postaci Shattered.
To tak jakbyście byli ciekawi, co słychać u nich pod koniec 2016 roku, co się zmieniło, itd. c:

Drugi prezent już chyba wszyscy odpakowaliście,
ale jeśli ktoś jeszcze go nie widział, to zapraszam na:


gdzie już ponad miesiąc temu pojawił się prolog historii Gregora.
Tego tutejszego, wyciągniętego prosto z Shattered i wrzuconego w jego własną rzeczywistość.
Wiem, wiem, wiem. Próbowałam już pisać coś podobnego o Dawidzie i Lilce i skończyło się
na jednej części. Nie wyszło mi z nimi, bo bardziej chciałam pisać o nich dla zagłuszenia smutku po zakończeniu Shattered, niż dla samych postaci, które naprawdę kocham z całego serca.
Z Gregorem jest inaczej. W mojej głowie pojawił się nagle i w momencie, w którym chciałam z tej sceny zejść. Ten głupkowaty Schlierenzauer zatrzymał mnie na dosłownie ostatnim schodku, pociągnął z powrotem na deski i powiedział, że mam o nim napisać.
I napiszę, z czego bardzo cieszę i czym mocno się ekscytuję.
Zapraszam Was na razie na prolog Gregora, a w styczniu na pierwszy rozdział.

Tyle ode mnie, jeśli ktoś tu jeszcze zajrzał.
Pozdrawiam bardzo ciepło, ściskam i - jeszcze raz - spóźnione wesołych świąt!

5 komentarzy:

  1. Takie prezenty to ja lubię! Pędzę, śpieszę, biegnę!
    I pytanie takie szybciutkie, dla jasności umysłu: Czyli do Dejviego i Lilki raczej nie wracasz? :<
    Świąteczny przytulas od E_A :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niczego w ich kwestii nie postanowiłam, więc nie wykluczam, że kiedyś pojawią się u nich kolejne części. :)

      Usuń
  2. Dzięki, dzieki! Najlepszy prezent w te swieta ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. https://www.youtube.com/watch?v=BCzrfJ5WYxU pomyślałam od razu o Tobie!

    OdpowiedzUsuń